fadhilat herbs "the healers"
Fadhilat Herbs - Your healthy desire

Testimonial

Posted at 12:11 AM

Norhayati Yusof - Kanser & masalah resdung
"Saya mengalami masalah ketumbuhan di bahagian dada kanan. Lama-kelamaan ketumbuhan ini semakin membesar sehingga mencapai saiz sebesar telur burung puyuh. Saya cuba mengambil minuman ini. Alhamdulillah setelah mencubanya selama 6 bulan, ketumbuhan tersebut makin mengecut dan terus hilang. Saya juga mengalami masalah resdung dan lelah yang telah lama saya hadapi. Setelah mengamalkan minuman ini, saya juga bebas daripada masalah resdung dan lelah."

M.Rahim Mohd Yassin - Darah tinggi & ghaut
"Saya telah mengalami penyakit darah tinggi dan ghaut selama 5 tahun. Saya sering ke klinik mengambil ubat darah tinggi dan juga apabila menghadapi masalah ghaut. Alhamdulillah, selepas saya mengamalkan air fadhilat herbs ini, ianya menunjukkan pemulihan yang agak cepat. Selepas 1 bulan, saya dapat merasakan perubahan yang agak baik. Kini, segala-galanya terkawal. Malah saya tidak takut lagi memakan makanan laut di mana ianya sebelum ini saya tidak boleh makan akibat penyakit ghaut yang saya hadapi."

Cikgu Abdol Raof Abbas - Kencing manis & darah tinggi
"Saya menghadapi kedua-dua penyakit tersebut sejak tahun 2002 lagi. Saya mengamalkan minuman herba kemunting cina sejak diperkenalkan oleh rakan pada tahun 2005. Sejak mengamalkan minuman tersebut, kadar kandungan gula dalam darah dan tekanan darah tinggi adalah terkawal dan berada diparas yang normal. Malahan kencing juga semakin lawas dan banyak makanan yang tidak boleh dimakan sebelum ini sudah boleh dimakan."

Muhd Azhari Juslin Abdullah - Gastrik/ulcer
"Sebelum ini, perut saya sentiasa merasa sebu dan rasa pedih di ulu hati. Selepas mengamalkan air fadhilat herbs selama 1 minggu rasa tersebut sudah hilang. Perut saya semakin selesa dan kempis."

Abd Rasit Talib - Ghaut selama 6 tahun
"Tahap ghaut saya agak serius. Biasanya bila menghidapi ghaut doktor memberikan cuti 2 atau 3 hari. Alhamdulillah selepas meminum air fadhilat herbs saya sudah mampu makan makanan laut, sardin dan pelbagai makanan lain yang sebelum ini saya amat takut mencubanya."

Mohammad Husin - Sendi, urat & buasir
"Dengan mencuba air fadhilat herbs selama 5 hari, saya sudah mampu sembahyang berdiri. Badan rasa lebih bertenaga dan saya sudah mampu turun ke kebun semula. Masalah buasir juga tiada lagi selepas sebulan."

Aziah Mohd Ali - Sakit lutut, tumit, lenguh & lesu
"Saya minum air fadhilat kerana diperkenalkan oleh jiran. Alhamdulillah selepas 3 hari mengamalkannya segala rasa sakit berkurangan dan terus hilang."

Norazwana M.Sadon - Ketumbuhan, kulit berminyak & resdung
"Saya mengamalkan air fadhilat herbs selama seminggu. Ketumbuhan kecil ditangan saya semakin kering dan tiada lagi ketumbuhan baru. Masalah jerawat juga semakin mengurang dan kulit muka tidak lagi berminyak."

Hjh Aishah Hj Abd Rahman - Urat timbul & darah tinggi
"Saya mengamalkan air fadhilat herbs selama sebulan. Alhamdulillah tanda-tanda urat timbul semakin berkurangan.Tekanan darah tinggi juga berada dalam keadaan terkawal."

Hj. Abdullah Nikmat - Kencing manis & gatal-gatal
"Selepas 2 bulan saya mengamalkan air fadhilat herbs, bacaan kencing manis saya berada dalam keadaan terkawal (3.5-5). Saya dah boleh makan kuih muih manis. Penyakit gatal-gatal juga telah sembuh."

Raharin Jantan - Asma(lelah)
"Saya mempunyai masalah asma yang teruk. Kemana-mana saya pergi, saya sentiasa membawa alat bantuan (HEALER). Selepas mengamalkan air fadhilat herbs sebanyak 3 botol, masalah tersebut semakin hilang dan kini saya bebas kemana-mana tanpa perlu membawa HEALER lagi."